wtorek, 1 lipca 2014

Usmiecha na dzien dobry:) Pozdrawiam:)

Przyjaciółko kochana,dziękuje ze jesteś
taka oddana,za słowa wsparcia
również dziękuje bo tego w tych chwilach
tak potrzebuję,niesiesz mi radość,
służysz ramieniem,gdy gasnę w Twych
oczach napełniasz promieniem,
uśmiechem i siłą zarażasz mnie
to dzięki Tobie odnalazłam się,
nie zawodzisz,nie oceniasz,
jesteś nie do zastąpienia,
w chwilach smutku,osamotnienia Twe serce się
dla mnie zawsze otwiera,
najlepszy przyjaciel to taki jak Ty,
jest nie tylko po to by ocierać łzy,
lecz cieszyć się szczęściem drugiego człowieka
i trwać przy boku,gdy ten na to czeka...


$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$$
$$$$$$_______________$$$$$$$$$
$$$$$_________________$$$$$$$$
$$$$___________________$$$$$$$
$$$$____________________$$$$$$
$$$______________________$$$$$
$$_______________$$$$$$$_$$$$$
$$____________$$$$______$$$$$$
$$$$$$________$$$________$$$$$
$$$$$$$_______$__$$$$$$___$$$$
$____$$$________$$$$$$$$$_$$$$
$$_$$$$$$______$$_$$$$$$__$$$$
$$$$$$$$$______$__$$$$$___$$$$
$$$$_$$_$$_____$$$$$$$____$$$$
$$$$_$$_$$________________$$$$
$$$$$$$$$_________________$$$$
$$________________________$$$$
$$________________________$$$$
$$________________________$$$$
$$______$_______$_________$$$$
$$______$____$$$__________$$$$
$$$______$$_$$__________$_$$$$
$$$_______$$$__________$__$$$$
$$$_______________________$$$$
$$$$_____________$$$______$$$$
$$$$____$$$$$$__$$$______$$$$$
$$$$_____$$______________$$$$$
$$$$$____$_______$_______$$$$$
$$$$$____$$_____$_______$$$$$$
$$$$$$____$$$$$$________$$$$$$
$$$$$$$________________$$$$$$$
$$$$$$$$______________$$$$$$$$
$$$$$$$$$____________$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$__________$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$______$$$$$$$$$$$$$

Jeżeli zechcesz mnie pocałować
radzę monitor zdezynfekować
jak wiadomo zarazki są wszędzie
potem do mnie pretensje mieć będziesz...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz