środa, 2 lipca 2014

Dobranoc....

Boże, Boże jak to jest …
na tym ziemskim świecie
Tyle nocy, tyle dni,
a wciąż jest tak mało mi
Boże, Boże powiedz mi…
co tutaj najważniejsze
Serce, miłość czy też ból,
który oczyszcza serce
Boże, Boże daj mi znak…
w którą stronę dalej iść
Prostuj drogi nadal me,
bo zgubiłem gdzieś swój trop
Boże, Boże Tyś mój brat…
z Tobą idę przez ten świat
Na ramionach mam swój krzyż,
z góry zerkasz na mnie TY


__________$$$_$$
________$_$$$$$$_$
_______$$$$$$$$$$$$
_______$$$$$$$$$$$$
_____$$$$$$$$$$$$$$$$
_____$$$$$$$$$$$$$$$$$
_____$$$$_$$$$$$$$$$$
_____$$$__$$$$$$__$$$
____$$$$___$$$$___$$$$
____$$$$____$$____$$$$$
____$$$$__________$$$$$
____$$$____________$$$$
____$$$__$$____$$__$$$
_____$$__$$____$$__$$$
_____$$__$$____$$__$$$
_____$$$__________$$$
_____$$$__________$$$
_______$___$$$$___$
_______$$__$$$$__$$_$$
________$___$$___$$$$$$
____$$__$$______$$$$__$
___$$$$__$$_____$$$___$
___$__$$$$$$__$$$$____$
_$$$___$$$$$$$$$$____$$_$
_$$$_____$$_$$__$___$$$$$
_$_$$____$______$__$$___$
_$__$$$__$______$$$$____$
_$__$$$$_$______$$$_____$
_$$$__$$$$______$$____$$$
__$$$___$$_______$___$$$$
__$_____$$_______$_____$$
__$$$$__$$_______$__$$$$
___$$$__$$_______$___$$$
___$___$$$_______$$___$
___$$_$$$$_______$$$$$$
____$$$_$$___$__$$_$$$$
____$$__$$______$___$$
________$$$_____$
________$_$____$$
_______$$_$$__$$$
_______$___$$$$_$$
_______$___$$$__$$
_______$___$_$___$
_______$__$$_$___$
_______$__$$_$___$
_______$__$$_$___$
_______$$__$_$___$
_______$$_$$_$__$$
________$$$__$__$
________$$$__$__$
_____________$$$$
______________$$

I co dalej, dokąd pójść?
A dekalog dobrze znam
Nie jest łatwa Ziemia nam,
życie daje nieźle w kość
Boże, Boże oczy daj,
abym widział radość swą
I nie zgubił ścieżki swej
w poplątaniu ziemskich spraw

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz