piątek, 25 lipca 2014

⋱⋱♥⋰⋰DOBRY⋱⋱♥⋰⋰WIECZÓR⋱⋱♥⋰


⋱⋱♥⋰⋰Moja wierna⋱⋱♥⋰⋰



Kiedy wszyscy już odeszli
i zostałam jak ten palec
me marzenia znowu pierzchły
strach poczułam tak jak malec

Tylko ona jedna trwała
moją duszę w dłonie wzięła
za to dzięki jej i chwała
wszystkie smutki w mig odcięła

Pod niebiosa ręka w ręce
razem ze mną szybowała
swym oddechem w moje serce
nowe życie znowu wlała

Wiem na pewno że jest moja
bo z miłością do mnie woła
przy niej spokój i ostoja
w jej objęciach smętna dola

Swoim skrzydłem zawsze wspiera
i podnosi kiedy konam
w niej cud Boga się zawiera
z jej pomocą strach pokonam

Znów odnajdę życia drogę
choć upadam to podnosi
na kolanach też iść mogę
razem ze mną wszystko znosi
⋱⋱♥⋰⋰

Marzenia opadają jak liście,powoli,niepewnie i złudnie.Może gdzieś w tym wszystkim tkwi ukryte szczęście?...
Serdecznie pozdrawiam..Miłego wieczoru Ci życzę... Nocy ciepłej i przyjemnej...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz