czwartek, 17 lipca 2014

.-..-. `·.·´ W I T A M !

Słoneczny taniec w deszczowy dzień..

na przekór pogodzie na przekór przyrodzie
mam w sobie słońce słońce mam

wiatr bluesem kołysze muzykę wciąż słyszę
deszcz ścieka po włosach ja tańczę w kaloszach
mam w sobie muzykę muzykę mam

wiatr z deszczem zacina szczęśliwa dziewczyna
na przekór pogodzie na przekór przyrodzie
w słoneczny ruszam tan

i pod parasole przechodniom zaglądam
każdemu promień uśmiechu dam
rozdaję słońce słońce mam....

---╭(¯¯)-╮
  (¯`ะ̭̌♦̭̌ะ´¯)╭-(¯¯)╮
 .╰–(__)╯ (¯`ะ̭̌♦̭̌ะ´¯)
    /╭(  ..╰(__)-╯
╭( / (-╯╭( /´ ╭-(¯¯)
╰-|/╭( ╰-|/╭((¯`ะ̭̌♦̭̌ะ´¯)
   \|/-╯,,  \|/ -╰((__)-
¸.¤°“˜¨´¸.¤°“   
≽ˉ•ˉ≼¸_„”)

DZIĘKUJĘ CI ŻE JESTEŚ!!!



Życzę Ci fantazji,ozdób Twe niebo skrzypcami,
zatańcz ze szczęścia na ulicy
i marząc rozmawiaj z kwiatami.
Moc serdeczności na cały dzień...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz