piątek, 29 sierpnia 2014

♥DOBRY WIECZÓR!!! ♥

Zapytasz mnie o jutro?
a ja … nie powiem nic.
Najlepiej jest z dnia na dzień,
jak ptak wolnością żyć.

Zapytasz mnie o plany,
czy w myślach jakieś snuję?
odpowiem Ci, że … w życiu
niczego już nie planuję.

Zapytasz mnie o miłość?
i tu usłyszysz ciszę …
Ja kocham tylko wtedy,
kiedy szept z serca słyszę.

Zapytasz mnie o wiatr,
co w duszy mojej gra ?
Ja ... znam ten cichy takt,
i świat go również dobrze zna.

Zapytasz mnie o świat
czy dobrze go rozumiem?
i wiesz co Ci odpowiem???
Nie wiem ... ale staram się żyć
najlepiej jak umiem....



Życie...
to jest bajka.
Sami ją piszemy
a treść będzie taka
jak je przeżyjemy...

http://youtu.be/J2qS7Z7kwzE

Niech ten wieczór
           przyniesie Ci
            piękne chwile,
        niech odpocząć pozwoli
   w spokoju i nie zabraknie w nim
          miłego nastroju.....
Radośnie pozdrawiam..Buziaczki...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz