poniedziałek, 8 stycznia 2018

Moje myśli wieczorem

Moje myśli wieczorem Dla jednych piękna dla drugich brzydka. Dla jednych jestem chuda dla drugich gruba dla jednych mądra dla drugich głupia Do tej oceny uwagi nie przywiązuję Bo ja nie tracę czasu na osądy Charakter mój często jest nie odgadniony i ma zmienne też nastroje tak bywa u każdego z nas i takie nastroje też są także czasami i moje . Człowiek to istota bardzo złożona i myśląca, czy bywa zamknięta czasami w swoim świecie i o swą samotność dbająca?. W samotności tworzę swój świat, jaki on jest? Smutny beznadziejny, czy kolorowy jak pięknie kwitnący kwiat? chce przebiec taki most gdzie mieszka radość i nie ma trosk i dla moich dzieci uczynić szczęśliwe życie Przecież się urodziłam żebym się życiem się cieszyłam Dla garstki moich Przyjaciół zawsze szczęścia życzę .

 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz