piątek, 5 stycznia 2018

❀ ❤️ڿ❦ WITAM RADOŚNIE ☘️ ❤️

...Ȥapomnienie...
▬▬▬▬▬▬▬▬


chodź
usiądź obok mnie
pozwól mi zaplątać się w sieć
ut­kaną z Ƭwo­jego oddechu

zam­knę oczy
i zgu­bię się w labiryncie
które­go mu­ry masywne
zbu­dowa­ne z Ƭwoich słów

usiądź obok i obej­mij mnie
bo gdy mnie obejmujesz
prze­nika mnie mil­cze­nie oceanu
a w tej głuchej ciszy
od­najduję jedynie
równo­mier­ne bi­cie Ƭwo­jego
serca
i gdzieś w od­da­li szum
płynącej krwi w Ƭwoich żyłach

pozwól mi spoj­rzeć Ƈi w oczy
bym mogła ok­reślić ich barwę
bym mogła za­moczyć w nich
pędzel i na­malo­wać źródełko
źródełko inspiracji
i wiary w wieczność

chodź
usiądź obok mnie
i mi­mowol­nym machnięciem dłoni
roz­wiej lęki ja, nie wy­powiadając
ani jed­ne­go słowa
szepcząc
opo­wiem Ƈi przyszłość.

Jeśli chcesz
▬▬▬▬▬▬▬▬


Zabiorę ciebie
do zaczarowanego ogrodu,
rajskie ptaki wskażą nam drogę,
tam, otworzą bramę ogrodu
pełnego blasku
ukwieconym aromatem czarodziejskich
uczuć, unosząc w powietrzu
magiczną woń miłości wśród
herbacianych róż...
kryształami kropli łez
rozchodzących szeptem fontanny,
zostaniemy schowani przed światem

chcesz...?



Serdeczności życzę dla CIEBIE..


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz